causeuse انرژی زندگی متولدین افراد باهوش

causeuse: انرژی زندگی متولدین افراد باهوش افراد خوشبخت متولدین سال خروس سرگرمی فال

گت بلاگز اخبار اجتماعی دستور فرمانده ناجا جهت برخورد با بی حجابی، دور دور، شیشه دودی غیرمتعارف در خودروها

رئیس پلیس کشور بر ضرورت برخورد با بدحجابی آلودگی صوتی، هنجارشکنی، دودی کردن شیشه و مزاحمت جهت نوامیس از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد. 

دستور فرمانده ناجا جهت برخورد با بی حجابی، دور دور، شیشه دودی غیرمتعارف در خودروها

دستور فرمانده ناجا جهت برخورد با بی حجابی، دور دور، شیشه دودی غیرمتعارف در خودروها

عبارات مهم : حوادث

رئیس پلیس کشور بر ضرورت برخورد با بدحجابی آلودگی صوتی، هنجارشکنی، دودی کردن شیشه و مزاحمت جهت نوامیس از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در نخستین نشست فصلی مدیران ستادی و روسای پلیس های راه و راهور ناجا که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: هنجارشکنی در خودرو، آلودگی صوتی، مزاحمت جهت نوامیس، بی حجابی، سرعت هایی که باعث ایجاد رعب و وحشت می شود و … از جمله مواردی است که پلیس باید طبق قانون با آنها برخورد کند و در هر جایی که امکان متوقف کردن ماشین وجود ندارد باید شماره پلاک این خودروها یادداشت شده است تا با آنها برخورد شود.

وی برخورد با این موارد را جزء وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی برشمرد و گفت: باید جلوی دور دور خودروها نیز گرفته شود. این کارها یعنی چه که چند ماشین در چند نقطه مدام یک مسیری را تکرار می کنند و باعث نارضایتی ساکنان و کسبه شوند. باید با این موارد برخورد شود و البته نوع وسیله نقلیه نیز جهت ما فرقی ندارد و ملاک رعایت قانون و مقررات است.

دستور فرمانده ناجا جهت برخورد با بی حجابی، دور دور، شیشه دودی غیرمتعارف در خودروها

فرمانده نیروی انتظامی به برخورد با شیشه های دودی نامتعارف نیز تاکید کرد و گفت: قانون یک معیار و دستورالعملی جهت شیشه های دودی آینده نگری کرده است که بر اساس آن باید میزان تیرگی شیشه 30 درصد باشد. اگر دودی بودن شیشه زیاد از این حد بود باید با آن برخورد شود. خودرویی که داخلش مشخص نشود جهت مردم ناامن است و اتفاقاتی هم در این راستا رخ داده است.

اشتری افزود: اگر خودرویی با شیشه دودی وارد کشور می شود باید مسئولان ما در وزارت صنعت و گمرک ها این عنوان را پیگیری کنند تا قوانین ما رعایت شود و اگر در نقاطی اقدام به دودی کردن شیشه خودروها یا تعویض آن می کنند نیز با هماهنگی پلیس اماکن نیز باید با آنها برخورد شود. که در مسئله راه اندازی ساب و سیستم های صوتی روی خودروها این مسئله با کمک اصناف حل شده است و تعداد آن کم کردن پیدا کرد.

رئیس پلیس کشور بر ضرورت برخورد با بدحجابی آلودگی صوتی، هنجارشکنی، دودی کردن شیشه و مزاحمت جهت نوامیس از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد. 

وی افزود: تمام تلاش و کارها ما این است که مردم احساس امنیت و آرامش داشته باشند.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت کم کردن تصادفات و تلفات حوادث رانندگی در بزرگراه های کشور تاکید کرد و گفت: ناجا به دنبال کم کردن تلفات حوادث بزرگراه ای و مسئول سازی دیگر دستگاه ها و روشن کردن فهم آنان در حوادث متفاوت است و به همین جهت قرارگاه کم کردن تصادفات و تلفات بزرگراه ای نیز در نیروی انتظامی شروع به کار کرده است.

اشتری کم کردن حوادث و تلفات بزرگراه ای را وظیفه ای مقدس جهت هر مامور پلیس برشمرد و گفت: البته ایمنی وسایل نقلیه و بزرگراه ها نیز امر مهمی هست. سال گذشته بیش از 4900 نفر در حوادث ترافیکی طرح تابستانی جان خود را از دست دادند که البته این آمار در مقایسه با 33 میلیون وسیله نقلیه و 28 میلیون گواهینامه فعال ممکن است کم به نظر برسد؛ ولی همین تعداد نیز برایمان زیاد است و ایده آل ما این است که هیچ تصادفی در بزرگراه ها نداشته باشیم.

دستور فرمانده ناجا جهت برخورد با بی حجابی، دور دور، شیشه دودی غیرمتعارف در خودروها

وی با اشاره به اینکه ناجا بیشترین پشتیبانی را از پلیس راهور داشته و خواهد داشت، گفت: پلیس راهور همواره اولویت ما بوده، همانطور که دیدید خودروهایی را که با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و پشتیبانی وزارت دفاع به کشور وارد شد عمدتا در اختیار پلیس راهور قرار دادیم و ما هر تکنولوژی را که بتواند ما را در رسیدن به نشانه مان یاری کند استفاده خواهیم کرد و حتما از هر طرح و ابتکاری که در این زمینه به ما ارائه شود نیز حمایت خواهیم کرد.

اجازه نمی دهیم خودروی ناایمن به دست مردم برسد

رئیس پلیس کشور بر ضرورت برخورد با بدحجابی آلودگی صوتی، هنجارشکنی، دودی کردن شیشه و مزاحمت جهت نوامیس از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد. 

اشتری با تاکید بر اینکه باید سهم دستگاه ها نیز در حوادث رانندگی مشخص شود گفت: در زمینه خودروها نیز باید با جدیت و قاطعیت واکنش‌ها کنیم. اگر خودروهای ما ایمنی و استاندارد مورد نیاز را ندارد باید از شماره گذاری آنها جلوگیری کرده و این عنوان نیز ابلاغ شده است هست. خودروسازان ما باید استانداردها را در تولید خودروها رعایت کرده وگرنه ناجا مانع شماره گذاری آنها می شود و اجازه نمی دهد که خودروی ناایمن در دست مردم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید به بزرگراه ها و استانداردسازی بزرگراه ها نیز توجه شود، گفت: متاسفانه به بزرگراه های فرعی و روستایی ما توجه کمی شده است و این در حالیست که آمار تردد در این بزرگراه ها به علت آنکه مردم به سمت منابع و مناظر بکر می روند زیاد شده است است که ما باید این موارد را از وزارت راه پیگیری کنیم.

دستور فرمانده ناجا جهت برخورد با بی حجابی، دور دور، شیشه دودی غیرمتعارف در خودروها

فرمانده ناجا افزود: در هر استان نیز فرماندهان موظف هستند تا موارد را به ادارات کل راهداری و استانداری ها منعکس کرده و پیگیر برطرف پرسشها باشند. ما باید جهت رسیدن به هدف، مسئول سازی کرده و دنبال کنیم.

اشتری با انتقاد از بی توجهی به بعضی موارد در حوزه ایمنی راه ها گفت: چند سال است که نقاط اتفاق خیز را اعلام می کنیم ولی متاسفانه بعضی باری به هر جهت عمل می کنند البته، مسئولان دلسوزی هم داریم؛ ولی آیا نقاط اتفاق خیز برطرف نمی شود. بیایند و بگویند طی یک برنامه معین نقاط اتفاق خیز در بزرگراه ها برطرف خواهد شد و اگر نقطه اتفاق خیز در بزرگراه ای قابل برطرف نیست مسیر را عوض کردن دهند. متاسفانه در بزرگراه های ما، نقاط اتفاق خیزی هستند که بیش از 10 سال است مشکلش برطرف نشده، خب این راه را باید مسدود کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام کارها پلیس جهت سلامت و ایمنی مردم هست، ادامه داد: خوشبختانه اعتماد و علاقه خوبی به نیروی انتظامی وجود دارد که ما قدردان این اعتماد هستیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه قریب به اتفاق رانندگان مقید به رعایت قانون هستند، گفت: بنابراین با آن اقلیت نیز باید با قاطعیت برخورد شود.

اعمال قانون باید در کمال مهربانی و ادب و توأم با اقتدار باشد

اشتری با تاکید بر اینکه اعمال قانون باید در کمال مهربانی و ادب و توأم با اقتدار باشد، اظهارکرد: توهین به راننده و فرد متخلف به هیچ عنوان پذیرفته نیست. حتی متخلفان نیز حقوق شهروندی دارند که باید رعایت شود. از سوی دیگر بعضی از حرکات همکاران ما نیز دلواپس کننده هست. من از تمام همکاران می خواهم که جهت گرفتن جلوی یک ماشین به هیچ عنوان به سطح راه و بزرگراه وارد نشوند. آیا که این کار خلاف است و جان آنان را به خطر می اندازد. الحمدالله سیستم های پیشرفته ای داریم که می توان شماره پلاک خودروهای متخلف را یادداشت کرد و در عوارضی بعدی ماشین متوقف شود. در موارد امنیتی و عملیاتی نیز مأموران پاوا و پلیس آگاهی ما در این زمینه ورود خواهند کرد.

واژه های کلیدی: حوادث | قانون | برخورد | بزرگراه | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz